NGAM BUDGET

NGAM BUDGET
SAYANG IBU..SAYANG BABY...KELUARGA HARMONI..

Monday 18 March 2013

Salindah untuk Ibu-ibu yang bijak



HARGA : RM 370 TIDAK TERMASUK POSLAJU 
PROMOSI : RM 350 TERMASUK POSLAJU SM/ POS PARCEL SS

SALINDAH SET
Kehamilan atau mengandung merupakan suatu pengalaman yang sangat kompleks bagi setiap wanita. Ada wanita yang merasa gembira apabila rnengetahui dirinya dan pasangan bakal dikurniakan cahaya mata, namun tidak kurang juga yang mula merasa resah gelisah. Ini mungkin disebabkan pengalaman yang lepas di mana wujudnya komplikasi kelika hamil atau melahirkan anak. Bagi mereka yang pertama kali pula. ia mungkin akan menjadi mimpi ngeri.
Atas alasan inilah, Salindah diformulakan. Perumusnya, Prof. Dr. Hj. Azizan Hj. Ismail (Allahyarham) melihat kepada keadaan isterinya yang sering berdepan dengan pelbagai masalah ketika mengandung dan melahirkan anak, mula mengkaji secara mendalam tentang proses kehamilan dan kelahiran dari semua aspek dan berusaha menghasilkan suatu rencana pemakanan bagi mengurangkan berlakunya komplikasi ketika hamil dan melahirkan anak.
Alhamdulillah. berkat usaha beliau, suatu rencana pemakanan yang bukan sahaja menjaga dan merawat si ibu. malah turut membantu perkembangan tian yang dikandung. Salindah tidak seperti produk produk lain yang hanya menjaga si ibu selepas melahirkan anak. kerana Salindah mula bertindak seawal kandungan berumur 12 minggu. InsyaAllah, si ibu akan merasa Iebih tenang dan gembira ketika melahirkan generasi yang intelektual ini.

No comments:

Post a Comment